Pages

6 November 2017

Holiday Langkawi - 8 Minggu

Assalamualaikum,

Dah lama sebenarnya percutian Oshin ni. Hehe. Biasalah mood nak mengarang selalu turn off. Haha. Entah ke mana agaknya feel tu pergi. Kalau tak silap Oshin pergi bercuti ni bulan April lalu. Masa ni kandungan Oshin baru masuk 8 minggu.

Percutian ni di bawah kelolaan ofis ayah Oshin (kini dah jadi tempat Oshin bekerja). Setiap seorang hanya bermodalkan RM100.00 dan selebihnya ditanggung kelab sukan ofis. Murah sangat kan. Syukur rezeki kami dapat sertai sekali rombongan ni. Kalau dah namanya rombongan pastilah ramai orang-orang lama. Tapi mestilah group yang happening dan boleh layan.



Bertolak dari Johor lebih kurang jam 9.00 malam dengan menaiki bas. Sekarang ni seronoklah pergi bercuti dah ada yang teman. Hehe. Oshin prepare awal apa-apa yang patut memandangkan kandungan masih peringkat awal. Bantal, ubat-ubat dari klinik, makanan, minuman. Terima kasih untuk encik suami yang sangat prihatin kat isteri comel dia ni. Hehe.

Jangan tak percaya walaupun kandungan 8 minggu Oshin boleh naik bot tengok helang tau. Sebelum naik tu Oshin dah tanya dulu pada pemandu bot, ada effect tak kalau nak naik. Pemandu pesan duduk bahagian belakang sebab hentakan tak berapa kuat berbanding duduk depan bot. Agak-agak ada lambungan atau hentakan Oshin akan bangun sikit dari tempat duduk untuk kurangkan rasa hentakan tu. Alhamdulillah semuanya dipermudahkan.



Lepas ni dah boleh pergi bercuti bawak baby pulak. Tak sabar nak rasa pengalaman bercuti dengan baby. Haha. Mesti korang yang ada pengalaman boleh kongsikan. Meh share dengan Oshin seronok ke tidak bercuti dengan anak-anak?

4 ulasan:

Cik Nor berkata...

alolo..sweetnya dia..:)

Diyanieee berkata...

ohh wow masi rajin kak iera berblog hehee

oshin berkata...

haha tak berapa nak rajin sangat lah dik oi... idea selalu ke laut je beberapa tahun ni hehe

Unknown berkata...

Top law college in delhi ncr