7 Julai 2011

akhirnya ME jua....


korang penah tengok kan iklan ni dalam blog oshin ? ni la BE pertama oshin. oshin ada citer kat sini. dan akhirnya BE pertama ni da sampai masanya. oshin memang da perasan beberapa arini. iklan ni da jarang kuar.

digantikan dengan BE pasal Touch 'n' Go. iklan Celcom ni bermula pada 21 Jun dan tamat semalam. lama jugakkan. hihi. alhamdulillah. nilai yang dapat tu boleh la buat beli ChupaChup 20 sen nanti. hihi.


tapi BE kedua, ketiga, ngan keempat masih bertahan lagi. harap-harap lama la mereka bertapak. kan sayang oshin Nuffnang. *gedik tak* tapi mana la tau sayang ni nak bagi BE lagi kan. hihi. banyakkan bersabar oke :)

*peace no war*

5 ulasan:

Abang Stalker berkata...

nuff murah hati dgn awek2 je. ;( x pnh nk bg abg BE.seketui pun pyh.

osHin berkata...

yeke...abg S yg tak pandai ayat nuff kot..hihi..mintak la akak S buatkan ayat best2 kat nuff..

WAHIDA ALIAS berkata...

wahhh...dpt BE

siti kektus berkata...

banyaknya BE.
mintak satu, hehe
kite belum ada rezeki lagi, ;)

EYFAalias berkata...

fuyooo! dapat BE. hehhee