7 Julai 2011

bila ayah tetibe mintak broadband......

assalamualaikum....

jom terus masuk citer oke !

semalam lepas je balik makan ngan ayah lepak umah je la. mak oshin takde. pergi seminar kat JB dua hari. adik oshin pulak pegi umah cikgu dia. nak tolong peram ayam sebab nak meniaga arini kat sekolah. maka tinggallah oshin berdua ngan ayah.

oshin tarik la bakul baju yang nak dilipat. menimbun-nimbun. haha. sambil tu tengok tv. kebetulan ada perlawanan Liga Super kan malam tadi. *oshin layan bola oke* tetibe je....

ayah : mana broadband ?
oshin : huh ? *terpinga-pinga*
ayah : nak cari kawan-kawan lama kat facebook tu.
oshin : *masih terpinga-pinga*

haha. selalunya mak oshin yang beria mintak broadband sebab nak guna facebook. takpon bukak utube dengar lagu lagu lama. malam tadi ayah pulak yang mintak. ajaib !

tapi bagusla kan. maknanya ayah oshin jenis haptudet. hihi. lagipun oshin la yang buatkan facebook ayah ngan mak tu. haha. cayalah ayah !

4 ulasan:

Abang Stalker berkata...

bapak moden ni..hehe. ;D x lme lg dia bt blog plk.

osHin berkata...

blog tu tak mungkin la kot...kecuali anak dia ajar hahaha

cuti cuti berkata...

hahhaha...siyes?? kne bkk fb ayah ni...tgk ape y update... lalallala :p

osHin berkata...

hihi sy yg buat akaun fb jadi tau la emel ngan p.word nye..hahaha