25 Jun 2011

BE PERTAMA !!!!

assalamualaikum....

alhamdulillah. akhirnya Encik Nuffnang sudi melayangkan flying kiss kat oshin kan. setelah setahun lebih diijabkabulkan akhirnya keluar jugak permata hati. ececeh poyo tambah nak termuntah hijau pulak baca ayat ni kan. haha.

oshin pon tak sangka boleh dapat BE nih. sebab trafik oshin tak macam korang-korang yang lain. tetiap hari UV lebih sejuta lapan puloh lapan kan. oshin cuma satu dua kali lima belas jep. haha. tak yah pening nak kira. oshin merepek meraban jep tu. kuikuikui.

BE pertama !!!

nilai yang baru dapat tu kene la secret dulu yep. ada la ribu riban kali kosong jep. haha. BE oshin yang first ni tentang promotion Celcom Purple tu. kan oshin pakai Celcom. berbaloi-baloi nak ! ce tengok bawah nih ! Celcom berbaloi-baloi kan.



Berbaloi-baloi

dengan adanya BE pertama ni buatkan oshin semakin bersemangat untuk maju ke hadapan. cewah macam nak berdebat pulak kan. ape-ape pon oshin sayang la kat Encik Nuffnang. lepas nih boleh la kasi oshin rantai emas pulak. kalau mahal iPhone atau iPad pon boleh. hihi.

4 ulasan:

KRL kaprileader berkata...

mencatat ulasannya pun adoy!

Cik Azizah berkata...

tahniah dear! bila dapat BE la buat kita semangat..sebab BE ni masyuukk..so rajin2 up entry dan bw ye..happy blogging dear ^^

osHin berkata...

@krl : apenye ape pon...

@azizah : yup..makin semangat !!! hihi

fieda berkata...

OSHIN...akak pun arini bukak akaun nuffnang terkejut tgk tiba2 ada kaler hijau mcm tu jgk..first time gak dapat be...sama la kita x byk gak uv tp alhamdulillah dapat gak be...