Pages

13 Jun 2011

mintak satu gambar boipren !

assalamualaikum

peh. seharian tak hapdet blog. macam tak caya ! kompem jatuh kain i nanti. haha. gurau jep. arini macam kebiasaan yang korang tau la kan. oshin keje hujung minggu di kala semua orang masih membuta dan terbongkang atas katil. sambil mimpi indah tentang Lisa Surihani dan Maya Karin. huhu.

oshin menggagahkan diri untuk ke tempat keje. haish. arini tak dapat nak hapdet sebab ada keje perlu diselesaikan. huhu. tergendala segala keje menghapdet entry. huhu. tapi takpe. lepas layan AF lsat tadi terus bukak lappy burok nih nak hapdet. haha.

sebelum tu cek dulu apa-apa yang patut. pastu blogwalking dan singgah blog-blog mereka yang da jerit-jerit kat sebelah telinga nih. tak singgah kang tarik bulu mata 4 inci plak kan. hihi. singgah sambil baca entry latest tapi jadi silent reader la. tak tinggalkan jejak pon. haha. jangan marah eh. da singgah kan ! bwekkkk.

bila da ber BW tu mula la tengok kiri kanan atas bawah setiap blog kan. yang oshin ta puas hati nih. kebanyakkan diorang sumer letak gambar boipren ! tau la oshin takde boipren ! saja nak bagi jeles kan. demmmm ! takpe-takpe nanti ada boipren oshin nak tepek banyak-banyak. haha. ada bran nak lawan ke ? tettttttt.

potong itu line oke !

tak kisah pon korang nak letak gambar apa-apa. tapi hati-hati kalau nak letak tau. terutama pada yang masih di alam percintaan. cuba la elakkan letak gambar yang boleh mendatangkan marah masalah pada korang di masa akan datang. huhu. kita takleh jangka kan apa nak jadi. ini sekadar ingatan je. untuk korang dan juga diri oshin sendiri. jangan la marah oshin ye. tak tuju sesapa pon. ini sumer UMUM.

take care guys ! LoVe u aLL *ayat nak macam retis kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

4 ulasan:

AZRI berkata...

ehhh,dalam blog smile:) mane ad gmbar boypren..haha:D

oshin berkata...

eh smile bukan boy ke hahaha

Farah Shamsudin berkata...

tak lama lagi adela tu bf tuu..

oshin berkata...

hahaha sapa la nak kat oshin yang ting tong ni...tettttttttt