4 Mei 2011

04052011

assalamualaikum

04052009 ~ 04052011

celik mata pagi hari teringat terus pada arwah T_T. semoga arwah tenang di sana. huhu. dan tanpa di duga air mata kembali menitis teringatkan dia. kenapa ? sebab tarikh hari ni sangat bermakna buat kami berdua. tarikh kami declare as pasangan kekasih. *erk. jiwang plak.

macam entry yang NI korang mesti da tau kan macam mana layanan dia pada cik oshin. rasa bahagia dan seronok sangat kenal arwah. walaupun orang cakap macam-macam tentang arwah. cik oshin tetap rasa die yang terbaik untuk cik oshin. 

rindu pada arwah sentiasa mekar dalam hati ni. gambar arwah sentiasa ada dalam pegangan cik oshin. tapi cik oshin kene teruskan kehidupan ni. cik oshin tau arwah tak suke kalau cik oshin sedih. arwah penah pesan. kalau dia pergi dulu. dia nak cik oshin teruskan kehidupan dengan hati yang tenang, gembira dan arwah jugak doakan cik oshin jumpa seseorang yang mampu beri cik oshin kebahagiaan dan menyayangi cik oshin sepenuh hati.

walau apepon yang jadi antara kami. kasih sayang dan cinta arwah pada cik oshin akan tetap ada selamanya. itu kata-kata arwah yang cik oshin ingat. arwah kata dia hormat cik oshin lebih dari sesiapa pun. huhu. rasa terharu jap. cik oshin tak buat ape pon. cume cik oshin sentiasa ada untuk arwah bila dia susah mahupun senang.

untuk bersama seseorang yang kita sayang dan cinta. kene la sentiasa ada tika senang mahupun susah. jangan plak bila dia kaya kite dekat tapi bile kayap cari orang lain. ish. ish. tak patut. nampak sangat mata $$$. makin banyak cite pasal arwah makin kuat plak nak nangis. uwaaa. rindu kat arwah :-( al-fatihah.

2 ulasan:

Syuxer berkata...

al-fatihah untuk arwah..dia meninggal dunia kerana apa??Semoga roh dia ditempatkan dikalangan roh orang2 yang beriman...

osHin berkata...

exciden...huhu

amin...terima kasih doakan untuk arwah