4 Mei 2011

minah merepek suke makan kerepek

assalamualaikum

hoho hati suda tenang. hati suda senang. kenapa ? sebab tugas da selesai. alhamdulillah. takde la pening-pening lagi. hoho. tapi tetap pening jugak. sebab tak dapat gaji lagi. uwaa. demm. lambat betul nak gaji :(

bila dapat gaji tetap jugak pening. sebab nak setel hutang piutang. adoi. selagi hutang tak bayar selagi tu hati tak tenang. banyak ke hutang tu cik oshin oii. ala. lebey kurang jep cam orang lain. hutang belajar dolu-dolu. huhu. walaupun memang beriban tapi syukurlah tiap-tiap bulan tak penah miss.

cik oshin suke merepek ntah ape-ape kan. mesti korang rasa nyamppss sesangat. haha. tapi kan. cik oshin tak kisah lar korang nak kata apa. sekurang-kurangnya cik oshin tak kacau korang. tak masuk kain korang. tak kacau laki korang. tu pon da kire baik kan. haha.

i'm just being my own self. cukup la cite hal sendiri hal keluarga sendiri kutuk pon diri sendiri. so orang lain tak terasa dan benci kan kite. tapi kalau kerana entry cik oshin yang tak berapa nak gempak cam blogger lain korang nak menyampah. what shud i do kan. terima dengan hati yang terbuka. *hati je terbukak bukan baju oke !

ape-ape pon yang cik oshin merepek meraban nih don't take to heart oke :)

Tiada ulasan: