8 Oktober 2015

Berdebarnya Nak Capai Misi

Assalamualaikum,

Lagi beberapa hari misi utama nak dimulakan.
Misi apa?

Errrr....

Nak rahsia dulu boleh tak?
Haha.

Tapi....

Mungkin ada yang dapat meneka kot.
Kalau dah tau, diam-diam je lah.

Oshin ni memang suka kongsi macam-macam.
Awalnya nak berahsia tapi mesti ada cerita sikit.
Lama-lama ramailah yang tahu.

Setakat ni yang tahu kawan-kawan satu unit yang rapat je.
Kebiasaannya Oshin suka minta pendapat.
Yelah orang lebih berpengalaman kat ofis ni.
Jadi adalah panduan serba sikit boleh tau.

So far semuanya nampak okey.
Oshin pun belum ada apa-apa persediaan lagi.
Tapi dah ada perancangan sikit-sikit.
Moga dipermudahkan.

Doakan berjalan lancar ye misi utama Oshin.

4 ulasan:

Normi Nieza berkata...

nak bertunang ke?

Iena Eliena berkata...

Insya Allah semoga semuanya berjalan lancar :)

anak denesor berkata...

misi ape?alaaa excited ni

fadh leyanie berkata...

Tertanya kita.. Misi apakah?