27 September 2015

Minum Air + Berkumur.. Erkkkk :3

Assalamualaikum,

Apa korang rasa eh tengah makan tetiba orang sebelah minum air lepas tu berkumur dan telan air tu? Erkkk terasa nak keluar balik segala apa yang dimakan kan. Ewww macam selekeh pun ada jugak. Kalau perlahan berkumur tu boleh terima lagi. Ni dah macam berkumur lepas gosok gigi. Kembang tekak ni weh.

Dah lah berkumur lepas tu boleh pulak telan. Adoi, tak selera dengar nya. Tak beragak kan. Fikirlah sikit orang kiri kanan tengah makan ke minum ke. Kalau lelaki tu mungkinlah anggapan biasa tapi ni perempuan okeh. Adoi kak oi, senonohlah sikit perangai.

Sampai sekarang terasa kembang tekak ni bila ingat balik. Dushhhh!

2 ulasan:

LiSaSuKe's berkata...

hahaha adoi~ penah tengok situasi ni jugak... bila tanya nape telan terus, dia cakap sebab dia rasa ok je... yela, kotor² pun mulut dia yang telan.. tapi kite yang tengok, memang kembang tekak... apatah lagi kalau kumur tu tahap berbuih²...yaikkksss~

mungkin pada si pengkumur rasa kite yang over, tapi patut jugak jaga sensitiviti orang lain kan... huhuhu~

anak denesor berkata...

eeee tlg la...manners mane...awww tidakkk geli weh