Pages

13 Mei 2015

Zalora on Sale Today!

Assalamualaikum,

Eh,  dah petang baru nak update kan. Lagi-lagi pasal SALE! haha. Maaf lah sebab siang tadi Oshin sibuk dengan kerja di ofis. Jadi tak sempat nak shout out kat semua. Oshin pun just survey je tadi, balik rumah baru shopping!

Hari ni 13 Mei, Zalora ada buat sale potongan 20% untuk item terpilih. Not bad jugak item nya. Dah la memang ada potongan untuk item tu, tambah lagi diskaun 20% bertambah murahlah uolsss.

Awal-awal dapat emel Oshin terus terpikat dengan jam ni.


Harga asal : RM 35.00
Harga selepas potongan : RM 25.00

Lepas tu carilah satu lagi jam untuk bagi si dia. Rambang jugak mata nak pilih. Tapi Oshin ni bukan reti sangat nak pilih jam lelaki. Haha. Jadinya Oshin pilih yang menarik pada mata Oshin. Harap si dia berkenanlah.


Harga asal : RM 50.00
Harga selepas potongan : RM 25.00

Murah tak? Haish menggoda jiwa kalau tengok yang lain tau. So Oshin terus proceed untuk buat bayaran lah. Oshin masukkan kod 13THMAY dalam ruang yang diminta untuk isi kod. Bila dah masukkan kod, dapatlah potongan lagi RM 10.00 serta FOC untuk SHIPPING tau!!! Gila tak jimat??? Hahaha.

Sementara masih ada masa ni, apa kata uols pergi bukak zalora cepat-cepat dan grab item yang terpilih tu. Jangan lepaskan peluang!!!

*boleh klik gambar untuk ke page ye*

1 ulasan:

wan muliani berkata...

harga zalora mmg terbaikk dari ladang..