Pages

2 Julai 2013

Surat Cinta dari Google

Assalamualaikum,

Pagi tadi baru update pasal keywords kat blog dan Google. Tak sangka petang ni dapat pula surat dari Google. Jeng jeng jeng. Surat apakah ? Oshin ingatkan cek Nuffnang. Haha. Sekali bukan rupanya. Hampa ? Sikit tu adalah tapi lagi excited bila nak bukak surat Google ni. Apa isi kandungan dia ?

Sorry terteleng kan kepala korang. Haha
 Mungkin ada juga dari kalangan kawan-kawan yang dapat surat ni rasanya. Mind to share ?


Surat yang dihantar Google ni mengenai bagaimana cara Google membantu kita dalam bisnes secara atas talian dengan menggunakan AdWords. An Adwords ad can help your website standout at the precise moment potential clients are searching for exactly what you have to offer - be it your expertise, content or product. Oshin nak terangkan lebih lanjut pun tak reti tapi Oshin faham la sikit. Haha. Kira macam Google ni bantu website kita ni tergolong dalam top website bila AdWords ad yang digunakan tu dicari oleh pengguna lain. Kalau silap tolong betulkan eh ?


Oshin sangat teruja dengan peluang yang diberi. Boleh dijadikan salah satu usaha dan peluang untuk majukan diri dalam perniagaan atas talian. Betul tak ? Harap dengan peluang ini dapat bantu Oshin untuk terus menggapai impian dan kejar cita-cita pada masa hadapan. InsyaAllah.

Win RM1,000 Malaysia Vouchers

4 ulasan:

Cik Nor berkata...

wah bagusnya..:)

Iyo Yul berkata...

rasa x kot.. surat ni dari google Adwords nak suruh kita beli pakej pengiklanan untuk iklankan produk kita di Google.. bukan macam adsense..

oshin berkata...

kak normi : hehe tau takpe..

iyo yul : haaa Oshin pun rasa camtu cuma tak tau nak terang camne haha ilmu masih cetek lagi ni :) thanks atas perkongsian...

combi berkata...

bestnyeeeeeeeeee..info menarik jgk neh..