Pages

25 Julai 2013

Merah Pilihan Ku

Assalamualaikum...

Oshin kan suka membeli belah secara online kan. Jadi sukalah riki-riki laman web, page facebook dan instagram penjual barangan wanita ni. Sekarang ni tentulah sibuk cari baju raya, tudung raya, selendang raya dan bermacam raya lagilah. Hehe.

Jadi Oshin ter berkenan kat satu baju di Instagram @syazawardrobe yang mana pattern dia sangatlah menggoda. Actually Oshin berkenan yang satu ni.

Tribal Dress

Lepas buat bayaran owner wassap kata stock habis dan kena tunggu restock. Oshin pun okay je sebab dah berkenan sangat ni. Hehe. Dan baru je tadi Oshin dimaklumkan baju tu dah di restock cuma pattern lain sikit. Syaza bagi dua design.

Tribal Dress (Red)

Tribal Dress (Pink)

Dua-dua nampak cantik dan menggoda kan. Hehe. Tapi Oshin ni dah lali kot dengan kaler pink jadi nak cuba kelainan Oshin pilih kaler merah. Harap sesuailah dengan kulit Oshin yang hitam manis ni. Ececeh. Kalau korang mana yang menarik ?

Oh ya. Harga untuk tribal dress ni RM80 termasuk postage. Once again ni bukan baju kurung tau tapi DRESS. Kain tu bersambung dengan baju. Sebab tu Oshin berkenan. Hehe. Baju ni juga FREE SIZE tau. Sesuai untuk sesiapa yang bersaiz XS hinggalah saiz L. Jangan risau ye. Hehe. Sesiapa yang ada instagram tu bolehlah search @syazawardrobe untuk cuci mata. Selamat shopping !

5 ulasan:

Kisah Si Dairy berkata...

badan gempal mcm tak sesuai pki bju nie..hehe

oshin berkata...

eh tak...baju ni free size dear.. fit to saiz L :)

Nurin ahmad berkata...

Nak cari shawl..shawl..shawl

Nurin ahmad berkata...

Nak cari shawl..shawl..shawl

oshin berkata...

oyeen : nanti aku update untuk shawl eh :)