Pages

19 Jun 2013

Duit Poket dengan AssignJobs.com

Assalamualaikum,

Oshin nak kongsi satu laman web dengan kalian tentang menjana pendapatan melalui Internet. Cara tugasan dia amat mudah. Memandangkan hampir setiap dari kita ada Facebook, Twitter, Blog, Intagram dan lain-lain. Melalui AssignJobs ini ia membantu kita sedikit sebanyak untuk tambah pendapatan. Jom daftar kat AssignJobs. (klik logo)



Sebaik mendaftar kita akan dapat $2.00 dalam akaun. Mudah kan ? Kemudian setiap referral akan dapat lagi $1.00. Job yang kita buat depends pada employer lah. Kita hanya jalankan tugas dan kena buat betul-betul. Kalau employer puas hati barulah kita akan dapat jana pendapatan. Dari pembacaan Oshin di blog teman lain, bila cukup $30 dah boleh cash out. Tak pasti sama ada bila cash out tu dalam USD atau RM.

Boleh refer pada Available Jobs untuk lihat tugasan yang boleh kita buat. Pilih mana yang korang rasa mudah dan faham untuk dilakukan. So far, tugasan yang Oshin buat mudah dan yang penting kena sertakan bukti dengan print screen tugasan yang kita buat tu. Setiap tugasan yang dah selesai akan dimasukkan ke Finished Jobs. Anda boleh semak tugasan yang dibuat tu sama ada dah direview oleh employer atau belum. Kalau dah review dan employer berpuas hati akan ada tanda right warna hijau dan perkataan confirmed. Ini bermakna anda telah dibayar.

Setiap nilai yang kita dapat akan diletakkan di bahagian penjuru atas kanan. Di situlah setiap bayaran untuk tugasan akan terkumpul dan dipaparkan. Berapa ramai referral pun tertera di sebelah balance. Jadi apa lagi, jom lah kita sama-sama jana pendapatan.

Daftar AssignJobs
Klik DAFTAR

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam..
leh bg email awak?
sy nk tnya ckit psal biz ni
TQ

oshin berkata...

wslm... emel sy di n.fazri@gmail.com ... :)