3 April 2013

Special Entry : HAPPY BIRTHDAY DIAN MUNIRA !

Assalamualaikum,

Di kesempatan ini Oshin nak buat satu entry khas untuk cik adik yang berada di Sabah sempena Hari Istimewa hari ni. Ye, orang lain rasa istimewa sebab parlimen bubar kan. Tapi Oshin tak nak lah bangkit isu sama. Hehe.

Cik Dian, sila terharu ! hahaha....

Mintak ampun sebab cilok gambar ni kat pesbuk. kakaka. Tapi tak marah kan sebab arini special day. ahaksss. So.....

Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Dian Munira,
Allah selamatkan kamu...

Happy Birthday To You,
Happy Birthday To You,
Happy Birthday To Dian Munira,
Happy Birthday To You...

Akak doakan semoga Dian dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sentiasa dilindungi, diberkati kehidupannya, diberi kebahagiaan dunia akhirat, sentiasa dilapangkan dada, ditemukan dengan pasangan yang baik, hensem, kaya, sayang Dian sehingga akhir nyawa, dan semoga ukhwah antara kita akan sentiasa terjalin dengan baik sehingga akhirat.

Hadiah ? Mari datang Johor ! Kami tengah menanti ni korang turun Semenanjung. Jaga kesihatan baik-baik, semoga sentiasa ceria dan gembira disamping family tersayang. I miss U dik ! *hugs*

3 ulasan:

Normi Nieza berkata...

hepi bestday...:)

iu-hazirah berkata...

jom join

http://iu-hazirah.blogspot.com/2013/04/mini-giveaway-topup-by-nabila-izzaty.html

iu-hazirah berkata...

jom join

http://iu-hazirah.blogspot.com/2013/04/mini-giveaway-topup-by-nabila-izzaty.html