13 Oktober 2012

Saya Rindu ....

entry pagi ni dihasilkan akibat keseorangan kat ofis. aduhai macam tak biasa la pulak kan. tapi kali ni macam terasa sikit sebab dalam seminggu lebih ada yang teman .eh ? siapa ye. haha. kalau awak baca ni mesti awak tau siapa yang dimaksudkan. haha. okey Oshin tau awak tengah senyum sorang-sorang depan PC kan. wakakakaka.

bila dah biasa ditemani dan tiba-tiba jadi sendiri sangat terasa okey. macam ada sesuatu yang hilang. tapi tak pasti apa. tapi yang pasti hari ni Oshin terasa hilang teman berborak dan bercerita. Oshin rasa awak tak masuk keje kot arini. maka sebab tu awak takde. hihi. dah sampai hari untuk awak bercuti kan, jadi takkan lah Oshin nak kacau pulak. ye dak ?

awak rehat la puas-puas masa bercuti ni. dan Oshin doakan hari ni awak sihat macam biasa dan selamat bila ke mana-mana okey. ye Oshin nak buat pengakuan hari ni Oshin TER rindu kat awak. haha. ai malu yu nak mengaku tetiba camni. tapi saje nak buat awak tu tersenyum sensorang. haha.

p/s : awak yang Oshin maksudkan ni kawan yang rajin lah melayan Oshin yang selalu sendu dengan jiwa yang parah kononnya. haha. tapi ada lagi sorang yang menjadi tempat untuk Oshin borak sakan. cerita la apa je mesti kitorang stress sesama lepas tu gelak sesama. hihi. nanti Oshin story pasal dia pulak.
 

Tiada ulasan: