Pages

1 Jun 2012

kepochi la ko ni !

eh sapela yang kepochi sangat tu . bukan sesiapa pun melainkan Oshin sendiri . haha . ye Oshin mengaku yang Oshin memang kepochi . kepochi macam mana ? bukanlah kepochi yang bukan-bukan . Oshin jenis kepochi kalau ada benda-benda gembira untuk dikongsi dengan semua orang .

sebagai contoh Oshin dapat anak buah pada 22 Disember 2010 yang lepas . Oshin punya excited bila dapat je MMS dari mak , cepat-cepat Oshin hapdet kat pesbuk . haha . sampaikan kena tegur . orang lain punya anak Oshin pulak yang sibuk-sibuk nak letak gambar baby kat profile .

erk . sentap hati Oshin u olls . terus rasa down masa tu . wuuuu . Oshin ni memang suka over bila dapat tau benda-benda gembira . kalau boleh nak semua orang berkongsi perasaan yang sama . tapi tak sangka pulak ada yang menyampah . erk . biasalah kan . tak semua manusia dalam dunia suka pada kita .

mungkin kerana jadi minah kepochi ni buat ada kawan-kawan senang berkawan dengan Oshin . ye ke ? korang rasa Oshin ni kawan yang baik ke ? takkan nak label diri sendiri baik kan . tu namanya masuk lift tekan sendiri u olls . haha . whatever lah . yang penting korang hepi .

psstttt . Oshin nak kepochi pasal durian je la nanti :p

1 ulasan:

Anum berkata...

durian sedapnya