20 Mac 2012

Nuff cashout


weeeeee..........
Nuffnang oshin dah boleh cash out
tapi tak nak cash out dulu boleh kan
nilai dia tak banyak la
tapi kalau nak beli sepasang kasut atau baju kira lepas la
hihihihi

setelah beberapa tahun ku menanti
akhirnya jejak jugak nilai minimum untuk cash out
hahahahaha
tapi sementara ni nak biarkan je dulu
bagi dia beranak-pinak sampai boleh cekau BB ke iPhone ke
hahaha
demand u olls.....

tapi oshin rasa korang mesti da banyak cash out kan
ape-ape pun syukur alhamdulillah atas rezeki ni
so mulakan hari kita semua dengan senyuman

10 ulasan:

azam berkata...

:) good.....

sikit² lama² jadi byk²

Anum berkata...

hahaha, best2 leh banje

wasabi onee-san berkata...

nuff sy x msh x leh cash out wlpn dh wpe thn dh nie..

mizzkechique berkata...

blm pernah cashout.. hahaha.. dh xkesah pun psl nuff tu..

Oshin berkata...

@azam insyaAllah

Oshin berkata...

@Anum meh datang tempat oshin ngee

Oshin berkata...

@wasabi onee-san kene tnggu lagi la nampaknya hihi

Oshin berkata...

@mizzkechique hahaha b4 ni mmg da x kisah pon sebab jarang hapdet..tp bila check tgok byk plak kasi BE...tu yg dapat jugak nk cash out

CIK MAY berkata...

CM punye ada rm40++ sekarang..hoho..penat tunggu..dari ogos tahun lepas..susah betul nak cecah rm50..hihi

Pupel Liyana berkata...

dah cashout juga tapi tak smpai2 lagi ceknye hehe