20 Mac 2012

10A masuk meminang ?


alkisah semua orang tau kan
esok keputusan SPM nak keluar
oshin berdebar ?
tentulah sebab adik bongsu oshin nak amik keputusan
oshin over ?
suka hati ai la u olls
adik bongsu punya hal komfem la ai yang over
hahahaha *gedik*

beberapa hari sebelum ni 
adik oshin ada menyebut
kalau dapat 10A nak meminang girlfren boleh tak
pehhhh oshin tengah drive masa tu
nasib baik tak berpusing stereng kereta
hahaha
gatal tak hengat okeh adik aku nih

tu baru 10A
kalau 7A katanya merisik je dulu
kalau 5A nak keluar sama-sama
kalau 3A ajak datang rumah
hahahaha
memang angau betul adik oshin ni
gatal bebenor nak kahwin ngan anak dara orang

padahal ada 2 orang lagi akak dia tak kahwin
selamber die je nak langkah bendul kitorang
aku sekeh jugak budak ni
ape-ape pun oshin harap keputusan SPM dia esok
dapat keputusan yang cemerlang
insyaAllah

1 ulasan:

Cik Adieb berkata...

Hehehe,lucu lah adik Oshin tu :D