29 Disember 2011

pencapaian tahun 2011 ?

everyone has their own stories in 2011 right. macam macam cerita yang boleh kita kumpul untuk sepanjang setahun. tapi sepanjang tahun ni jugak apa pencapaian yang dah kita capai. nak kongsi tak ?

ape yang oshin da capai ?

rasanya tak banyak tapi sekurang kurangnya boleh lah untuk berkongsi cerita dengan kawan kawan kan. so paling besar yang oshin rasa sangat mengujakan bila dapat memiliki sebuah kereta sendiri. walaupun agak lambat untuk oshin dapatkan sekurang kurang nya oshin da ada aset sendiri.

macam masa mula mula kerja pun setiap hutang yang oshin buat oshin bayar guna duit sendiri. memang tak pernah mintak mak ayah bayarkan. alhamdulillah. dan mengingatkan hutang tu oshin beringat sendiri tentang perbelanjaan untuk diri sendiri. tapi kadang kadang tu boros jugak. hee.

masa awal tahun oshin beli henpon guna duit sendiri. lepas tu pencapaian dalam blog pon boleh la kan. hihi. semakin bertambah follower dari hari ke hari. makin bertambah kawan kawan. musuh pon tak lupa jugak. keh3. cuma dalam pekerjaan rasanya masih sama je pencapaian. tapi sekarang ni oshin da mula fikirkan rancangan untuk buat program lebih menarik. semoga semuanya berjalan lancar.

so korang punya macam mana. ape pencapaian terbaik dalam tahun 2011 ni. jom kongsi :-)

4 ulasan:

aimie amalina berkata...

alhamdulillah
byk jugak dicapai dalam 2011 ye :)

YNA HERMOSA berkata...

alhamdulillah rezeki :)

Abg Stalker berkata...

perancangan nk menyihatkn diri sendiri dlu pastu kawin. :P

Oshin berkata...

@all : alhamdulillah..masih byk yg perlu diperbaiki terutamanya dari pembentukkan sahsiah diri huhu

@abg S : abg x sihat ke ?