13 Disember 2011

no heart feeling :)

assalamualaikum..

sambungan dari entry lepas pasal seseorang tu. oshin dapat tau dia tak dapat nak hadir ke majlis itu. ikutkan dalam hati memang sedih la jugak. tapi nak buat macam mana kan. orang tak dapat datang. takkan nak paksa. ngee.

tapi yang tak sedapnya ada yang menganggap ajakkan oshin tu macam memaksa. hmmm. oshin bukan memaksa. oshin cuma ajak je. kalau tak dapat datang apa salahnya call or mesej oshin bagitau sendiri. tak perlu middle person.

lagipun dari dulu macam ni. bila permintaan oshin ada je yang tak kena. takpelah. nak kecik hati pon dari dulu memang selalu kecik hati. rasa da tinggal 5% je hati ni. haha. lepas kene ceramah free oleh seorang yang senget. oshin buat keputusan lupakan je semuanya.

so oshin rasa tak nak la simpan apa apa dalam hati ni. no heart feeling ! just chill ~

3 ulasan:

Anum berkata...

betul2

QASEHNYA RANIA berkata...

betul tuh ;)

Dda Ly berkata...

dear, chill ok..:) mmg susah nak puaskan hati sume orang..ngeeee...:D

meh ke rumah..
mia takmo g skolah...
keep in touch ok..:)