3 Disember 2011

macam mana nak meluahkan

assalamualaikum

oshin nak tanya korang nih. kalau korang suka kat seseorang atau minat pada sesiapa kan. macam mana korang luahkan. haha. ni bukan entry mempoyokan diri ok. saje nak test pengetahuan korang. haha.

dalam hati macam suka tapi ada satu lagi rasa macam menghalang. bukan menghalang rasa suka tu tapi entah lah. satu part memang rasa suka tapi satu part lagi rasa tak boleh nak lebih lebih. sebab masih ada yang istimewa kot dalam hati ni.

katanya yang istimewa tu nak kembali. tapi selagi takde kata putus tak berani nak cakap lebih lebih. so buat masa sekarang biar masa yang menentukan semuanya.

# Ni sawan jiwang sebab ramai sangat kawan kawen kot. haha

Tiada ulasan: