27 November 2011

my baby da sampai !!!

assalamualaikum...

sempena Maal Hijrah ini oshin mengucapkan rasa syukur setinggi-tinggi nya. tak sangka pulak di awal tahun bulan Islam ni oshin dapat capai satu lagi impian. fewittt.

macam dalam entry [INI] oshin ada bagitau pasal baby oshin kan. dan semalam da sampai pun kat umah. apa dia ? urmm. oshin tak sempat lagi nak amik gambar. haha.

kebetulan oshin balik umah lambat semalam. sebab pergi hantar kad jemputan kawen kat umah kawan. on the way balik tu akak oshin call tanya da sampai mana. dia cakap baby oshin da sampai.

weeee. lebar senyum sambil drive. seronok seronok. bahagia bahagia. impian da tercapai. lepas ni target impian lain pulak. nantikan ye !

Tiada ulasan: