26 November 2011

buntu.....

assalamualaikum..

entah kenapa petang ni ye. bukan petang ni saje. tapi da dua tiga hari oshin macam nih. depan orang lain memang nampak ok. nampak ceria. dan becok seperti selalu. tapi dalam hati tak siapa tau.

urmm. oshin tak tau nak cite kat sapa. tapi memang tak leh nak cite. entah la. berat untuk diceritakan. simpan sendiri je la. selama ni bila berkongsi cerita jadi bertambah kusut fikiran ni.

bukan tidak menghargai orang yang mendengar. cuma kali ni tak dapat nak diluahkan kepada sesiapa. stress ? tak jugak. tapi penat otak ni asyik berfikir hari hari. apa keputusan yang perlu aku buat. hmm.

satu je cara untuk aku tentukan. biar pihak yang berkaitan saja buat tindakan. seterusnya baru oshin fikir apa yang perlu dibuat. selagi pihak itu berdiam selagi itu oshin takkan bagi jawapan. walaupun jawapan tu macam da ada. cuma perlukan kekuatan dari pihak itu saje untuk tentukan jawapan terbaik dari oshin.

sabar dan tabahlah wahai hati ^____^

2 ulasan:

visitme@FaTiN cOrNeR berkata...

baca al-insyirah n ad-dhuha..

insyaallah hati tenang~~~

Oshin berkata...

thanks...tapi bendera jepun berkibar jadi xleh baca hihi