26 November 2011

da bertukar lagi !!!

assalamualaikum...

apa yang bertukar ? ce teka ? meh tengok sini !

tengok shoutbox
kedudukan shoutbox oshin da berubah ke tepi. haha. ye ! oshin tau korang punya da lama buat macam tu. oshin je terhegeh hegeh baru nak buat kan. haha. takpela. sekurang kurangnya oshin dapat la jugak buat kan. hihi.

lepas ni nak tukar ape pulak eh ? nanti semak balik ngan tutorial kat [SINI]

buat sesiapa yang nak cuba boleh la pegi kat blog NI jugak. cara penerangan yang simple dan cepat untuk kita faham.

4 ulasan:

zareliqa afiqa berkata...

Wahh..da tukar ag eh.Okeyh2..patut cari kat bwh td tak jmpe.hee :D

Oshin berkata...

hahaha tukar sikit2...baru ada entry nak buat nanti...tukar sekali jalan tak best da

Abg Stalker berkata...

ok le tu.ada gk perubahan dlm blog.abg ni seketui pun xdo. +_+

Oshin berkata...

kan ada tukar2 header aritu...ok ler tu hihi