6 Oktober 2011

ulser yang mengada-ngada

gambar hiasan

assalamualaikum...

peh semalam tak hapdet ape ape kan. cis ! macam mana boleh jadi lagu ni. aish tak patut betul. kata nak jadi macam bloggger pemes tu yang dapat 13k sebulan. haha. berangan ler kamu minah oi !

ni nak cite pasal braces lagi ni. da masuk seminggu lebih macam macam benda da dilalui. segala sakit da rasa. memula rasa ngilu sebab pasang bracket kat gigi nih. then nak sesuaikan bibir dengan besi kat gigi. mulalah bibir kering yang sangat horror.

lepas tu isnin lepas pegi cabut gigi pulak. 2 batang oke ! gigi tak penah sakit dan tak penah cabut kene cabut. haha. hanya Tuhan je yang tau macam mana oshin tergolek golek tahan sakit. ditambah pulak dengan pendarahan yang tak berhenti. air liur sentiasa keluar. haish. leceh tau tak.

dan semalam tetibe rasa lain kat bibir ni. sebelum ni da rasa la kalau pedih pedih kat bibir ni. sebab bibir kering kan. then kene besi. kompem rasa melekat. sekali tengok ada satu benda putih bulat bulat kat bibir bawah. dan memang sah ! macam kawan kawan bagitau akan ada ulser ! aiyo. oshin ingat tak kene. huhu.

so sementara ni oshin sapu pakai marjerin la. sebab kebetulan bibir kering dan doc pon nasihatkan letak marjerin. da alang alang kan. sapu je la terus dan pedih oke ! haha. tapi boleh tahan lagi la. buat yang nak pakai braces tu kalau korang orang yang berani dan tak takut ape je pegi la buat. hihi. oshin ni takut cabut gigi. tu pasal gedik gedik kata sakit. haha.

* sengal tak *

5 ulasan:

Anum berkata...

anum memang takut cabut gg

aimaniman berkata...

alaa ciannya..... tapi dik, demi cantik dik, semua boleh buat dik.. akak dulu buat braces sekerat jalan, cabut gg dah, buat crown dah.. tup2 duit x cukup, so gigi rongak je le, nasib baik dah kawen, kalu x...?

Oshin berkata...

anum : oshin mintak doc pengsangkan tapi die tak bagi haha

aimaniman : buat crown tu untuk ape kak ?

siti kektus berkata...

kite panggil mat aikan. tak suka bila kena. sakit. nanti kalau tergigi, lagi lah sakit. ;(

MissCt a.k.a MuqDeq berkata...

Bkn ulser ngade tp org kne ulser ngade.. Mcm MissCt laaa... Hahahaha