4 Oktober 2011

sakit yang menggila....argghhhh

assalamualaikum...

huhu. sakitnya. tolong oshin pelis. korang tau kan oshin pakai braces. urm. memang la tak berapa sakit pakai braces ni. ngilu je. dan takde la sampai tertonggeng tonggeng dibuatnya. paling kurang pon telan air liur je la sebab tak dapat makan sedap. ngeh ngeh.

* bajet power la tu *

al kisahnya semalam oshin pergi klinik tu balik sebab kene cabut gigi 4 batang. tapi doc kata cabut 2 dulu. sebenarnya leh pilih nak cabut satu satu. tapi entah kenapa oshin ni selalu sengal. suka buat keputusan tanpa pk kesan. at last merana sendiri. haha.

so semalam oshin cabut la 2 batang gigi geraham kecik. memamg la doc ada bius bagi kebas. tapi tetap rasa oke. bayangkan gigi tak penah sakit dan tak penah kene cabut tapi kene cabut. peh korang bayangkan macam mana sakitnya. huhu. pakai playar plak tu cabutnya.

yang bawah kejap je doc cabut. yang atas paling payah. terasa la yang gigi ni nak dicabut. tapi tak silap tak sakit la masa cabut tu. cuma air liur ni banyak sangat keluar. campur darah lagi meleleh. peh. tiap 5 minit tukar kapas. kejap je da penuh kapas ngan darah. bila waktu maghrib rasa kebas tu da mula hilang. mulalah macam orang tak betul. tonggeng sana tonggeng sini. tahan sakit.

last last tak tahan telan ubat tahan sakit yang doc bagi. lepas tu baru ok. cuma darah tak benti kuar la. abis satu kotak tisu oshin kejekan. lap air liur yang keluar dengan darah. kapas pon abis sama. hadoi. tak leh blah betul. tadi pegi klinik mintak kapas lagi. minggu depan baru cabut lagi dua. sabo je la.

5 ulasan:

Si BuDaK KaChAk berkata...

kn da kate...pakai dia mmg agk sakit...but da lame nnt ok la sbb da tbiase kn??n yang pnting skali nnt gigi oshin jd cntek mcm gigi saya....*cantek ke gigi saya???* hehehe

Anum berkata...

sakitnya...

Oshin berkata...

sakit pakai braces leh tahan lagi...sakit cabut gg ni xleh blah huhu

zareliqa afiqa berkata...

aishh~ ni yang buat cuak nak pakai ni.wahaha..takut!
np kena cabut banyak sangat gigi?

Oshin berkata...

sbb gigi oshin tak cantik hihi susunan pon berterabur n berlapis...sbb tu ada kene cabut huhu