8 September 2011

Pengakuan berani hidup !

assalamualaikum...

perhatian ! perhatian ! perhatian !

oshin nak buat pengumuman berani mati hidup ni. haha. gile poyo oke ! macam orang cari publisiti murahan la pulak. tapi ada aku kisah ? haha. whatever major loser :p

ala. saje nak buat gempak sikit kan. oshin ni kan minah merapu. tak sah kalau tak merapu dalam sehari tu. korang pon mesti da bosan tahap gigabait kan. ahaks. maaf la ye. tapi apa pengumuman tu. jom baca !















Oshin

Single and Available
Tak De Scandal
Tak Minat Hak Orang
Love Being A Single Lady

tak dinafikan oshin ada berkawan la jugak dengan hak orang. kat sini hak orang tu maksudnya suami/tunang/bf orang. TAPI oshin bukan kaki rampas oke !

oshin hanya berkawan dan tak lebih dari itu. ada antara mereka yang oshin anggap macam abang dan sahabat. sebab banyak bantu oshin dalam selesaikan masalah berkaitan apa saja. oshin ni pon perempuan oke. faham da perasaan kalau hak kita diambil orang lain. oshin pon pernah rasa.

tapi kalau oshin cakap jujur pon orang tak nak percaya terpulang la kan. lebih mudah percaya cakap orang lain dari tuan badan sendiri. memang dalam keadaan sekarang ni kita tak leh nak percaya semua orang. sebab dunia sekarang semuanya hipokrit. tapi jangan terlalu berfikiran negatif. selidik dulu ape jua cerita yang disampaikan sebab takut takut orang yang menyampai tu yang sebenarnya ada perasaan kat pasangan kita.

ha kalau macam tu apa yang korang nak buat ? Lu Pikir La Sendiri !!!

1 ulasan:

Gelugoq berkata...

pheewiitt!! single and available tue.. haha.. bergurau je noh!! :D