9 September 2011

da mula da.....

assalamualaikum...

ha apa yang da mula tu. ni ha. sakit nak demam nih. adoiyai. tekak da bukan main gatal nih. adoi. jangan la demam lepas nih.

tapi sejak kurang selesa tekak ni mood nak makan pon da kurang. nak kata tak lapar tu memang tipu la. perut hyppo ni mana leh kalau tak makan. leh pengsan nanti. haha.

tapi siyes la. memang tengok makanan takde selera da. huhu. tapi kalau tak tahan sangat ada selera ke takde tetap ngap jugak. muahaha.

yang pasti tiap pagi mesti sarapan nasi lemak. sebab ayah oshin da beli kan. kalau tak makan kang membazir pulak. haish. naik la berat badan kan. tapi takpe. oshin suka !

nampaknya kene makan panadol la balik keje nih. mencegah lebih baik dari merawat kan. hihi. semoga demam ni tak singgah la nanti :p

4 ulasan:

Anum berkata...

oshin sama ngan anum
kalau dah sakit apa pun x selera

oshin-jamel berkata...

mkn jgn x mkn ok!!!semoga cpt sembuh..hehehe!!

Rai berkata...

tips saya utk cegah demam selesema biasanya saya kumur2..kumur ngan listerine pun ok..buat banyak2 kali..rajin minum air suam..

sebelum tidur pulak telan vitamin c 2-3 bijik.biasanya lepas tu hilang gatal tekak..

jgn amalkan sangat makan panadol.. tak elok utk buah pinggang :D

azu berkata...

wah,,mmg tak syok demam2 ni. azu skang ngah berperang ngn selsema n batuk..pas mkn ubat lega sikit..take care ye..skang cuaca xelok sgt..xbaik utk kita..nk xnak kene redah jugak kan