8 September 2011

guwe sebel nih ! lu nyebelin !

assalamualaikum...

aduh pak ! guwe sebel banget nih. aduh pak ! tolongin guwe nih. pak mark itu nyebelin banget deh. bikin guwe sakit hati terus.

tolong ya pak ! nasihatin deh si mark tu.

* faham tak ? faham tak ? *

haha. tetibe nak ngomong indo nih. entah betul entah tak pon oshin tak tau. tapi rasa macam sedap je bile sebut. haha. tapi guwe emang sebel nih ! haha. 

* gilak ya anak ini *

semuanya gara gara pesbuk tu la. aritu try haplod kat umah memang spoil la. tak leh haplod kan. ni try la haplod kat ofis. berjam jam oshin tunggu yang dihaplodnya cuma 3 keping. itupun oshin penah masukkan sebelum ni. yang lain cam haremmmmmmmmmmmmm.

sebel banget nih !

Tiada ulasan: