25 Ogos 2011

reveal the picture !!!

assalamualaikum...

da tengok WW oshin semalam kat sini. kan oshin kata nak bongkar maksud gambar tu kan. hihi. ia ada kaitan dengan masa lampau.

* terlampau sangat ke *

oshin jumpa barang barang ni masa kemas bilik. da dekat 2 tahun kot oshin tak sentuh kotak tu. haha. sebab da set dalam hati nak lupakan semuanya. ini bukak pon sebab nak tengok ada pape yg boleh dibuang tak.

* nak raya kan. mestilah mengemas abis abisan *

terjumpa la sampul surat ni. oshin pon tak ingat langsung pasal surat ni. actually bukan surat pon. tapi kad terima kasih. gambar no 2 tu la kad nya. tak silap oshin kad ni nak bagi masa lepas break kot. konon konon hati da kebal la. tak cengeng la konon kan. * ceh poyo *

tapi tak tulis ape pon. just ucap terima kasih je. cuma tak tersampai la plak nak pos surat ni. da jadi hak milik orang lain. * sentap hati mak nak <- berlakon oke * oke sambung cite plak pasal gambar ketiga oke.

itu semua pemberian dari dia. paling terkesan mestila cincin tu. woahhh haru beb. oshin muat lagi tau. tapi tak nak da pakai. da takde kaitan pape pon. lagipun benda da lepas kan. tak nak ingat da. kang ada plak yang baling batu api kat oshin kata kacau rumah tangga orang. ntah hape hape.

ape nak buat kan. jodoh pertemuan semua kat tangan Allah. kita kene redha la. ape ape pon kehidupan perlu diteruskan. dengan ex lain oshin boleh berkawan lagi walau da break tapi dengan dia agak susah untuk terima. sebabnya ............ * lu pikir la sendiri * hahahaha

4 ulasan:

Anum berkata...

ye la
kalau dah x ada jodoh kan

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

wewittt...nostalgia dulu-dulu..hehe.. :D

Oshin berkata...

nostalgia yg x patut dikenang hahaha

Iz.Eusof (Abg Stalker) berkata...

bnd yg da lps jgn dikenang.bt mcm tgh berak.da ehem2 x pyh nk jengah2 tgk. :P haha