25 Ogos 2011

Segmen Miss Nadya :: Selamat Hari Raya

!ツ miss nadya punyer blog ツ!

Oke la. Oshin nak menyusun sepuluh jari pada semua rakan yang sudi jadi follower dan singgah di teratak oshin ni. Oshin minta maaf jika ada terkasar bahasa tersilap bicara tersinggung hati dan perasaan. Sama ada secara sedar atau pun tidak.

* macam nak berkempen tak *

senarai persoalan dan pernyataan yang biasa kita dapat eh. *oshin nak ulang balik*

1. awak sihat ? harap awak sihat hendaknya.
2. puasa cukup tak ?
3. baju raya bape pasang ?
4. kasut dah beli belum ?
5. kuih raya buat ke beli ?
6. nanti jemput la datang rumah ye.
7. nak duit raya.

akhir sekali diakhiri dengan serangkap pantun :-

" Pecah kaca, Pecah gelas "
" Sudah baca, Harap balas "

* senget tak oshin. haha *

nak join klik banner oke ^______^

7 ulasan:

Anum berkata...

ermmmmmm
cantik

Miss Nadya berkata...

hehe..nad pon nak mengucapkan selamat hari raya jugak kat oshin..nak jawap lah soklan oshin tu..hehe..

1. nad sihat sejahtera..
2. nad ponteng pose 7 hari jer...sebab ABC(Allah Bagi Cuti)..ツ
3. baju raya nad 2 pasang jer..ツ
4. kasut blom beli lagi..sok bru nk shopping..ツ
5. kuih raya mak dah beli..ツ
6. rumah oshin kt ner??hehe..
7. datang umah kalau nak wet raya..hehe...dah jawap sumer soklan..ツ

Segmen Miss Nadya :: Selamat Hari Raya

Papa Mifz berkata...

salam kenal...

salam aidilfitri...:)

POSH76 berkata...

selamat hari raya

POSH76 berkata...

salam aidilfitri

ザイダツアズニ berkata...

selamat hari raya..
maaf zahir batin jugak...
datang dari segmen cik nadya...

Segmen Miss Nadya :: Selamat Hari Raya

Ajeyy Rawk berkata...

salam Ramadhan, Ajeyy ziarah sini yerr..
kat bawah ni ada sikit entry dari Ajeyy, mintak pandangan dari semua yaa.. :)

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/exam-pmr-penting-juga-sebenarnya-dalam.html


http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/hantu-bergambar-di-sebelah-ahmoi.html


p/s : Selamat hari raya, maaf zahir dan batin . 0-0 :))