Pages

18 Ogos 2011

renungan bersama.....

assalamualaikum....

di bulan Ramadan nih pelbagai dugaan dan cabaran kita semua lalui kan. macam oshin minggu lepas kene gastrik. *doc tipu*

kenela banyak bersabar kan. dan di bulan puasa ni jugak masih ada insan insan yang suka menabur fitnah. menjadi batu api. menjadi pemberita tak berbayar.

tapi itu terpulang la pada diri masing masing kan. sama ada untuk percaya atau tidak. kadang kadang apa yang kita lihat tak menggambarkan keadaan yang sebenar. just follow ur heart.

diri oshin sendiri banyak buat silap. dan oshin tak malu mengaku jika itu silap yang oshin yang lakukan. walaupun tebal nye kemaluan tu sangat dasyat. huhu. tak salah kan kita mengaku kalau itu memang silap kita.

jadi ape yang kita nak renungkan eh. hihi. *oshin melalut da*

oleh itu dalam bulan yang mulia ni oshin nak meminta maaf la kepada sesiapa yang pernah terasa atau terguris hati dengan oshin selama ni. mungkin apa yang oshin buat tu secara sedar atau tak.

*jangan pulak kata oshin ni gedik oke*

oshin hanya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan. dan sentiasa mencari arah untuk berubah ke arah yang lebih baik. tapi kalau sesiapa itu tak nak maafkan terpulang la. itu urusan anda dengan DIA. sekali lagi oshin mohon ampun dan maaf ye ^_________^

p/s : kalau nak jadi mak Anon maaf la ye. oshin disabled kan untuk kamu. jadilah orang yang berani kalau nak menghentam.

3 ulasan:

Anum berkata...

hahahahha
ye la kita semua manusia biasa

Unknown berkata...

kalau salah jgn segan nak minta maaf kan?

oshin berkata...

anum : gelak sakan ye hahaha

azam : yup..tapi kalau kita tak tau ape salah kita macam mana...