23 Ogos 2011

jom cari kenalan baru !!!

assalamualaikum...

ha. sapa penah anta gambar dekat majalah majalah hot ? cepat ngaku ! tapi majalah hot tu majalah ape. ish ish maksud oshin bukan majalah lucah. tak semestinya bila oshin sebut hot maknanya majalah sensored untuk orang berumur 30 tahun ke atas 21 tahun ke bawah.

* jangan nak berlagak dewasa ek tengok benda lucah *

majalah hot kat sini maknanya majalah Remaja, Hai, Mangga * paling hot spicy *, URTV dan sewaktu dengannya. dulu masa oshin muda muda *eh da tua ke* rajin gak belek belek majalah yang tersebut tadi. " Ter " oke. bukan sengaja sebut pon. haha.

mesti ada satu ruangan untuk sesapa anta gambar dan detail kan. nak kenal kenal. lepas tu yang anta mesti gambar amik dari atas. siap ada muncung. nampak lurah gunung berapi. tunjuk perut kempis walaupun sebenarnya tahan nafas sebab takut kantoi boroi. senyum pulak semanis kurma itu. konon konon senyuman paling ayu la. hihi.

* mati aku kene baling durian kang *

biasalah masa remaja kan. dalam ati macam nak anta tapi kemaluan tu tahap dewa. lagipun kalau dipikirkan nanti da besar kalau bukak balik majalah tu lepas tu tengok gambar dalam tu. kompem malu giler ! dari oshin buat keje tak semenggah tu baik tahan dan kawal perasaan kan. haha. kalau tak mesti kene kutuk 7 keturunan dengan kawan kawan.

* korang nak kutuk ke *

psstt. korang ada buat tak ? macam contoh bawah ni.

keluaran terbaru :-)

7 ulasan:

Anum berkata...

zaman kegemilangan
hahaha

Oshin berkata...

hahaha penah buat ke anum

Qaseh dalia adelia berkata...

xpernah huhe .. xde masa huk2

Nur Zulaikha berkata...

leceh la..nak kene guna stem lagi...huhu

ala tomei tomei berkata...

Hehe dl2 x penah plak terlintas nk anta gmbo sendiri ke majalah...

Tanpa Nama berkata...

Sapa ug sudi kenalan dgn kita.sms lah di no ni 0192545304.

kory berkata...

Sapa yg sudi kenalan. Sms lah kita di no ni. 0192545304.