24 Ogos 2011

kagum dengan rakan rakan blogger !

assalamualaikum...

ha meh sini oshin nak kongsi rasa. bukan kongsi lidah untuk merasa tau. haha. kidding ! oshin ternampak la satu tajuk yang agak hot dari seorang blogger yang bakal bergelar ayah. siapa ? ramai blogger yang tengah pregnant kan skang ni.

* bukan ayah dia yang pregnant tau *

disebabkan tajuk beliau ni hampir kebanyakkan blogger rasa nak tercabut jantung diorang. sebab ape ? sebab memang tajuk tak leh blah. rasa terkejut dan simpati. tapi kenela baca abis entry beliau kan. dan ape yang buat oshin kagum sangat dengan blogger blogger ni. setiap komen yang diberi sangat membina.

ada yang bagi nasihat. ada yang turunkan ilmu. kongsi petua. mendoakan supaya beliau dan keluarga selamat. haish macam macam la. dan oshin bangga dengan korang. ini menunjukkan tak semua blogger ni hanya merapu dalam blogging. walaupun kita semua tak mengenali antara satu sama lain. tapi sikap prihatin dan ambil berat tu sangat kuat.

dan ini jugalah satu cara untuk kita bersatu selain mengeratkan silaturrahim antara sesama manusia. tiada guna jadi manusia yang suka memporak perandakan sesuatu hubungan tu. sebab satu persahabatan yang ikhlas pasti diberkati dan beri keindahan pada kita dalam melalui kehidupan seharian. takmo perang perang lagi oke !

psstt....nak baca ke komen komen yang oshin citer tu. hihi. kalau nak klik sini

4 ulasan:

Abang Stalker berkata...

la..pok beng ke. :) dia mmg ada gaya.

Oshin berkata...

entry tu pasal beben tapi oshin kagum dengan kata2 dari kawan blogger...tersentuh dgn keprihatinan diorang...

Anum berkata...

saya suka blog oshin

Oshin berkata...

thanks anum....selalu tgok anum komen kat blog oshin...tq so much...