13 Ogos 2011

Gastrik la pulak ...............

assalamualaikum....

arini lambat oshin hapdet. huhu. sebab dari pagi tadi waktu sebelum sahur perut ni mencucuk cucuk. pedih ya amat. nak sahur pon takde selera. tapi telan jugak makanan sikit buat alas perut. pastu minum air milo yang mak buatkan.

tekak rasa nak muntah tapi takde benda yang kuar. ingatkan oke la lepas tu tapi sama jugak. still mencucuk sampai pagi. at last bangun pegi mandi. pegi klinik kerajaan. rupanya adik oshin pon sama. tak tau la kenapa.

bila check up doc. dia kata gastrik. oshin pelik jugak la. makan punya la banyak. macam mana kene gastrik. lagipun bukan lepas sahur kene. sebelum sahur da mencucuk. rasanya dalam kol 2 - 3 pagi kot mula rasa. huhu.

sampai la ni masih sakit. memang flat abis. tapi oshin nak jugak bertahan tak nak buka. selagi boleh bertahan kan. huhu. doakan oshin cepat baik ye ^___________^

p/s : buat peserta segmen yang nak kad raya boleh anta detail kat oshin ye ===> n.fazri@gmail.com

4 ulasan:

Heidi Shafiq berkata...

pasni kurangkan junk food ye.. :)

Mohd Syahidi berkata...

heee....
cm alasan biasa xnk pose...
hehehe

osHin berkata...

heidi : mmg jarang makan junk food pon...

syahidi : sori sket ek...smlm pose full tau...

Nizam Ijam berkata...

kena sahur banyak sikit r nnt ..