19 Julai 2011

oshin mata juling ?

assalamualaikum......

haha. jom ketawa sama sama. gelak puas puas sebelum menempuh hari yang panjang dua minggu ni. hahahaha. oke stop ! oshin tak gila oke. haha. cuma oshin nak tergelak. *dah gelak pon*

oshin rindu kat boipren oshin. ala incik Nuff la. yang suka campak jongkong jongkong emas kat oshin tu. haha. oshin cek la statistik pendatang tanpa dengan izin la kan. tengok la kat bahagian kata kekunci. oshin nampak ni...


muahahaha. sapa la yang baik tu kan. tapi bukan oshin ni kan. oshin lain kan. ala macam la oshin tak tau. awak cari oshin lain kan. oshin ni mata cantik bersinar sinar, normal dan paling comel kan. *erk* sila jangan perah santan lelebih !

tak kisah la juling ke senget ke bercantum ke yang penting oshin nak ucapkan bebanyak terima kasih. sebab sudi jugak singgah blog oshin yang akan layu di tasik madu lebah nanti :-[

*esok pagi oshin da berangkat ke kL untuk kursus sampai hujung bulan nanti. korang jaga diri ye. jangan lupakan oshin oke* --> sambil tersedu nih. haish @_@

2 ulasan:

Abang Stalker berkata...

si gendut mn la ckp oshin mata juling ni..haha ;D


ok je abg tgk,normal. :) mani je orgnya.pndai2 je nuff bg keywords. ;(

diya berkata...

hehe, pelik2 name carian orang kan ? ;D