19 Julai 2011

bila abby abadi berubah hati .....

assalamualaikum...

erk pepagi da nak buat gosip eh. ish mana ada. benda baik ni oshin nak kongsi.


setelah pelbagai cerita yang kurang enak dipaparkan dalam dada akhbar dan internet. akhirnya abby abadi dengan rasa rendah diri telah memaafkan bekas suami beliau dan bakal isteri. alhamdulillah. semoga persengketaan ini berakhir dan mereka dapat memulakan hidup dengan cara masing masing. insyaAllah. semoga kalian bahagia dan gembira dengan kehidupan yang akan dilalui.

8 ulasan:

Anum berkata...

amin

PeRmAtA bIrU berkata...

bagus lah kalo abby dah memaafkan... semoga dia lebih tenang ngan ank2 dia...hurm... dunia artis nih macam2... semua media nak sibuk.. itulah artis jadi tak tenteram...huhu..:)

:: Mrs.Eady :: berkata...

alhamdulillah...

Abang Stalker berkata...

bgs le dak abby da jmp jln kemaafan.. :)biar org bt kita,jgn kita bt org.yg dosanya dia,yg dpt pahala nya kita.

KuNanGKuNanG berkata...

semoga dia pun akan bahgia bersama anak2...:)

NNisa berkata...

suka abby abadi. :)

ZF berkata...

amin

Qamaruls berkata...

tengok!
saye jugak yg setia. hahahha