4 Julai 2011

ku merindu

bila kurindu akan kusebut namamu....

mesti penah dengar lirik ni kan. hee. oshin merepek kejap ye. tadi masa tunggu mak beli barang kat kedai. oshin dok dalam kete. pandang langit. kelam je takde bintang. bulan pon bentuk sabit. itupun tak banyak.

tetibe je rasa rindu yang meluap luap datang menusuk dalam hati. dan tetiba jugak air mata rasa nak menitis keluar. ya Allah. betapa kuatnya rindu oshin pada dia. teringat segala kenangan ngan arwah. huu.

oshin harap korang jangan pk bukan bukan ye. oshin tak tau nak luah macam mana. oshin tak leh luah kat kawan kawan sekeliling. sebab nanti spontan oshin akan nangis tak nak henti. huhu. *malu*

tapi bila oshin luah kat sini rasa lega sikit. kalau oshin nangis pon korang tak tau kan. *sengih* sebab tu orang kata luaran kita boleh nampak situasi seseorang tu. tapi dalaman kita tak tau kan. hanya orang yang mengalami je yang rasa semuanya.

tapi oshin akan terus kuat untuk hadapi semuanya. ingatan dan rindu pada arwah akan sentiasa ada dalam hati ni sampai bila-bila. semoga sayang tenang di sana. al-fatihah.

1 ulasan:

Cik Rose Cute berkata...

Al-Fatihah....Sadis rasanya huhuhu

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/