27 Jun 2011

peragut patut direjam !!!

assalamualaikum...

korang tengok tak berita kat tv3 tadi ? pasal sorang wanita kene ragut kat depan umah. memang sangat sangat menggeramkan. rasa nak ketuk ketuk je kepala peragut tu.

dah la tarik wanita tu kuat kuat. pastu acu parang nak ketuk wanita tu. yang buat oshin lagi geram bila ayah mertua wanita terbabit baling batu sampai terjatuh. tersentap hati nurani oshin. huhu.

siyes la kalau ikut hati dapat peragut ni rasa nak tampar tampar je. kalau kene tangkap biar kene hukuman mandatori gantung sampai mati. tak pon sebat ribu ribu kali pon takpe.

diorang ni tak pk ke kalau mak @ akak @ adik pompuan dia kena benda yang sama. siyes da takde rasa perikemanusiaan langsung !!! arghhhh geramnya !!!

jom tambah $$$ ? KLIK
tambah $$$ lagi ? klik

1 ulasan:

el-janna berkata...

betui tu^^