1 Jun 2011

Mid-Year Giveaway by Nisa Menaip

banner mid-year GA

assalamualaikum....

meh cini cik oshin nak bercerita sikit yep. sikit je tau. sebenarnya takde cite pon. haha. cume nak bagitau jep yang cik oshin nak join GA Nisa Menaip nih. erk. napa nama begitu. mungkin nama beliau Nisa dan beliau sangat suka menaip kan. sebab tu digabung jadi Nisa Menaip. *so sweet~~~~

syarat awal da buat. letak banner dan link kan. bawah ni syarat seterusnya. *jangan jatuh rahang oke !


napa ngan diorang nih ? mereka ini adalah Sponsor Terhebat bagi GA nih. peh. meleleh air mata yop kalau dapat dari diorang nih. nak tengok apa hadiah GA nih ? ce KLIK.

meleleh tak hingus korang ? haha. oke sila tutup rahang yang da jatuh ke lantai tu :)

kalau berminat na join sila la klik banner atas tu atau nama Nisa Menaip.

tarikh tutup GA --> 6 Jun 2011. sila cepat sebelum ditutup !

p/s : cik oshin nak sumer hadiah GA tu leh tak ? ngee.

1 ulasan:

Nisa Kay berkata...

sudah check penyertaan.
Thanks for joining.
Good luck :)