9 Jun 2011

makin sakit makin besar selera

assalamualaikum...

memandangkan oshin da mula sakit arini. maka dengan rasminya kene cari ubat untuk dimakan. tapi dengan hati yang baik oshin tak nak makan ubat. haha. kenapa tak nak makan ? ish jangan marah-marah. memandangkan oshin pegi keje drive kete. kalau makan ubat nanti ngantuk. kalau ngantuk pastu exsiden sapa yang susah. dah la oshin tinggal sorang kat umah skang ni. yang lain takde. huhu.

yang pelik bin ajaib kan. takde la pelik mana pon. orang kalau sakit tekak perit. terus hilang selera makan. ala-ala nak bermanja kan. sengaja nak soh abang sayang carikan makanan. konon-konon cam orang ngandung ngidam. nak McD la. nak piza la. haish. macam-macam perangai.

nasib baik oshin takde abang sayang. haha. selamat la beliau. bweekkk. sakit kali ni sangat menyeronokkan. sebab oshin akan makan ape aje. dari pagi tadi asik mengunyah tak henti-henti. haha. ada orang takut kalau tengok seseorang tu makan yang banyak. dalam ati mesti kata macam ni "ish pompuan ni. makan ikut suka. gemok gedempol nanti baru tau". huhu. korang tak macam tu ? haip. jangan tipu. tak baik tau.

kan bagus kalau time sakit selera bertambah. tapi berpada la nak makan pon kan. jangan main bantai je. oshin pon makan roti berkhasiat. ada wheatmeal. khasiat tak ? hihi. air pon minum air masak jep. *tapi malam tadi minum coke suku tin. haha. selagi selera tu tengah ada makan la. jangan ditahan tahan. *orang macam oshin tak kisah kot nak tibai. hoho. jangan marah. oshin nak naikkan berat sebenarnya. skang ni 43kg jep. huhu.

p/s : menanti 16hb dengan penuh debar :-)

6 ulasan:

farahin nasir berkata...

bek makan jer selagi rase nak makan.. t bile dah tue2, sumer pun tak ley mkan sbb gigi takde.. haha

:)

pantang bab tegur menegur nih!

'CikMimiEy' berkata...

ok lah tue cik oshin maseh berselera nak makan..huhu

btw , semoga cpt sembuh ye ~~

EimaruSi|ence™ berkata...

tunggu 16hb kenapa. result pekse ima kuar..ngeeee~

Ima penah demam. semua bende takmu makan, sampai mengalir-mengalir air mata. Last2 makan KFC je berselera:)

osHin berkata...

@farahin : tu la pasal...takde gigi makan bubur je la...

@cikmimiey : thanks dear..

@eima : 16 besday yah..haha...jangan lupa ye...pesan kat incek silen skali...

Mohd Shafiee berkata...

wahhhh....
org x der nama x leh post komen ye.....
hehehhehe..........

Mohd Shafiee berkata...

wahhhhh.....
dah pandai skrang.....
x der nama x leh komen.....
hehehehhee..........