23 Jun 2011

hanya call 5x dapat RM50,000 !!!

khas buat pengguna Celcom !!!

ingat lagi tak oshin penah cite pasal guna Celcom sangat berbaloi !!! 


so sekarang ni Celcom pon ada buat sedekah !


hanya dengan 5 panggilan dalam sehari boleh dapat reward !!!

sapa yang tak nak RM50,000 tu kan ???

jom calling-calling sapa yang pakai Celcom tu !!!

tapi untuk PREPAID je la. hihi.

nak tau T & C ? KLIK

7 ulasan:

Abang Stalker berkata...

betul2 kne ada luck ni bru blh menang. :)

wanie misa amane berkata...

nampaknya dalam sehari kene call encik boyfie sebanyak 5 kali laa. huhu. tp kene tengok luck jugak kan. peluang memang ada. na menang tu payah -,-

wanie misa amane berkata...

nampaknya dalam sehari kene call encik boyfie sebanyak 5 kali laa. huhu. tp kene tengok luck jugak kan. peluang memang ada. na menang tu payah -,-

osHin berkata...

tau takpe....yang ada kapel tu leh la calling selalu kan...hihi

zahidah dihaz berkata...

macam menarik...tapi saya pengguna digi...hehehe


New Entry: Fila voucher from Digi

faisal apardi berkata...

macam tak caya pun ada..tapi kalau de rezeki insyaALlah dapat..dapt duit ni soknya leh terus kawen..haha

osHin berkata...

zahidah : beli la celcom satu hihi

faisal : tau takpe...kalo laki bolehla terus masuk meminang...tpi kalau pompuan pegi shopping kot...hihi