8 Jun 2011

demam-demam kene tinggal...uwaaaaaaaaa

assalamualaikum...

tepat jam 11 malam 7/6/2011 iaitu malam semalam. sebelum oshin melelapkan mata terasa bagai ada sesuatu yang menyekat dan tersekat di kerongkong ni. bukan la tulang ayam pon. cuma rasa perit semacam jep. huhu. da dapat agak ?

kompem la dapat agak kan. sebab tengok tajuk entry. ish tak suprise la korang nih. huhu. *majok 4 tahun. haha. macam biasa anggap takde pape la kan. tido la dengan nyenyaknya. *tak dengkur oke ! bila bangun pagi makin perit lak rasa tekak nih. haish. jangan la demam. hidung pun da perit lain macam jep. macam nak bersin tapi tak bersin. leh bayangkan tak ?

pegi keje la cam biasa kan. dah la sakit tekak. leh plak pegi bantai makan nasi lemak ngan sambal. uish rugi tak makan. sedap tu. pastu melantak plak cikedis yang dibawak dari umah. dalam kol 2 tu perut cam berbunyi. hujan plak tu. kebetulan ada stok megi cup lagi satu. apa lagi. masak air guna heater pastu curah tunggu 2 minit terus makan. pehhhh. mabeles !

perit masih sama. tak kurang. oshin minum jugak air masak. kebetulan family oshin pegi jalan-jalan plak. hadoi. kene tinggal ! sebab oshin keje. takleh nak ikut ! nasib badan. haha. padan muka ! dan paling sedih demam la plak kan. perit sama selsema pon da mula nak datang ni. haish. hope tak lama la sakit nih. awal tahun da demam. takkan nak besday pon demam gak. hihi. *pomot besday jap eh.

p/s : besday oshin 16 jun ni. ada tak yang nak bagi pape ? haha. <-- siyes muka tak malu !

2 ulasan:

cik sakura berkata...

ala kesiannya dia..xpe jangan lupa makan ubat ye..

Farah Shamsudin berkata...

aishh..memang musim ni oshin.. farah pun xsehat juga..:(