20 Jun 2011

cuti-cuti Melaka !!!

assalamualaikum

jom layan gambar budak poyo masa kat Melaka !!!

ni la budak poyo tu ! haha.

budak poyo bersama anak buah. Muhammad Faiq Al-Mu'izz

dari kiri : SIL, budak poyo, faiq, akak, mak

budak poyo ngan SIL naik beca bersama faiq

*pakcik ni bagi naik free jap untuk gambar. hihi. tapi baru je duduk faiq terus melalak tak hengat dunia. haha.

psstt...gambar agak gelap sebab salah setting. haha. oke la tu kan.

dan menariknya Melaka ni keadaan sekeliling sangat bersih. ada la sikit-sikit sampah tu tapi memang susah nak jumpa. dan paling menarik kawasan pelancongan tu zon dilarang merokok.


kan best kalau dalam Malaysia ni semua tempat adalah ZOn Larangan Merokok. kompem sumer rakyat sihat sejahtera. hihi.

4 ulasan:

rara pinkmafia berkata...

besh nya cuti cuti mesia.nt nk g melaka jugak lah.

niena shopping2u berkata...

mmg asl melaka ke? kt melaka mmg best pn.,. :)

osHin berkata...

@rara : meh2 g melaka..hihi

@niena : tak la...asal johor...jalan2 kat melaka ngan family...

Atika Farha ;D berkata...

rindu pulak. tmpt belajar tu :)