3 Mei 2011

ubah perangai kalau tak nak laki cari calon lain !



assalamualaikum

arini cik oshin nak bebel lebey-lebey sikit la. haha. gara-gara tengah memendam rasa ngan sorang wanita nih. memang tak dinafikan cemburu tu perlu ada dalam setiap hubungan. tapi kalau da melampau sangat sampai tak leh nak beza susah la kan.

nape orang laki suke cari pompuan lain. walaupun bini kat umah da macam model terbaik. pinggang macam kerengga bibir macam angelina jolie kaki tirus macam lidi mata bulat cam heliza. kirenye kalau orang lain tengok kompem cair la. haha.

antara yang tercalon kot ciri-ciri :

  1. malas masak
  2. malas mengemas
  3. malas berdandan *pakai bedak sejuk memanjang
  4. suke sibuk hal orang lain
  5. cemburu tak bertempat
  6. mata $$$ *sume benda nak beli walaupun poket kosong
  7. mengutuk orang tapi sendiri hampeh
  8. memandang rendah pada suami sendiri
  9. sibuk ngan anak sampai lupe pada suami
  10. sibuk kejar kerjaya sampai abai tanggungjawab
  11. ada scandal lain *bahaya ni
ni pendapat cik oshin je la. kalau salah maap la yerk. moral of the story ! kalau tak nak laki lari cari pompuan lain ubah la apa-apa yang patut yep !

p/s : untuk cik oshin jugak benda ni :)

3 ulasan:

alongxp berkata...

ada lagi.... suke membebel,wat tu slh,wat ni slh, sll fikir negatif psl suami(masuk dlm cemburu tu kot),pastu asek nak mengarah suami, pantang suami duduk kejap,mule die nk mengarah soh wat tu,soh wat ni...

osHin berkata...

wah...marah bebenor along yep...ngee...pompuan tak dapat dipisahkan dengan membebel kan...

AenuMiza berkata...

hehehhe alamak