14 Mei 2011

cuti blog sekejap huhu

assalamualaikum

hahaha. memandangkan semalam satu hari meroyan tak dapat hapdet blog. apa kata kita cuti terus blog. haha. oh tidak. mana boleh kan. nanti banyak ketinggalan gosip-gosip terhangat dari korang. haha.

sebenarnya cik oshin yang nak cuti-cuti nih. wakakaka. ala. tak lama pon. dalam 2 3 hari je kot. ni pon pinjam sister in law punye laptop ngan BB. lepas ni tak tau nak hapdet cemana. uwaaa.

terpaksa la korang rindu kat aku kan. muahaha. *ada ke yang nak rindu kat aku. tolong jangan nak perasan yep minah !. bwekkk.

ok la. jom kite jalan-jalan. sesapa yang kat area kL nih pastu macam nampak cik oshin tegur-tegur la yep. hehe. take care guys !!! lot of LoVe from cik Oshin :)

let's eat Chupa Chup :-)

it's heaven here :)

p/s : cik oshin kat kL nih. kalo ada jumpa cik oshin tegur-tegur la eh :)

Tiada ulasan: