2 Mei 2011

alhamdulillah

assalamualaikum

haish. da beberapa ari tak hapdet kan. ada la dalam 2 hari setengah kot. haha. siap men kira-kira lagi. adoiyai. bukan apa. cik oshin sibuk sikit la dua tiga hari ni. letih pon tak hilang lagi ni. tapi da rindu nak hapdet entry. muahaha.

hari ahad semalam umah cik oshin ada kenduri doa selamat dan aqiqah. ala untuk anak buah cik oshin yang comel tu. ingat tak cite cik oshin pasal muhammad faiq al-mu'izz tu. potong jambul si kecik tu la. tapi masa potong tu die syok tido. orang dok cium pegang pipi pon tak bangun. haha. good boy.

muhammad faiq al-mu'izz

hari ni sama dengan hari isnin adik cik oshin plak disunting a.k.a dirisik oleh boipren nya. majlis risik sekali dengan majlis pertunangan. dulang 5 berbalas 5. haha. tapi tak dikategori hantaran la. dianggap macam hadiah jep. kire bagi seikhlas hati. hehe.

adik cik oshin a.k.a nazrin a.k.a inn

disebabkan kepenatan semalam arini cik oshin keletihan yang amat. bangun pon lambat. wakakaka. tambah lagi penat ganda dua. asal bangun pagi jep da dapat tugas pegi kedai cari barang keperluan. haiya. tiap kali majlis cenggitu la. jadi driver ke mana-mana untuk cari barang. *mentang-mentang cik oshin suke drive kan. haha.

majlis cik oshin ? uish lom ada yang sudi lagi. tak de yang berkenan lagi ni. takpe-takpe. pelan-pelan dulu la. cari duit banyak-banyak kumpul aset lebey-lebey. baru cari bakal asben. boleh tak cenggitu ? hahaha. ape-ape je la kan. biar je la adik cik oshin jalan dulu. lepas tu akak cik oshin baru la cik oshin. ngeh ngeh.

2 ulasan:

aza berkata...

alhamdullilah...
oshin bila lg??
:)

osHin berkata...

muahahha lom ada yg sudi...jadi lmbt lagi la tu...hee