27 April 2011

saye suke awak !!!

assalamualaikum

SAYA SUKA AWAK !

tetibe jep cik oshin nak jerit ayat nih. haha. tapi untuk sape ? emm. untuk sesapa yang rasa nak disukai la. haha. tapi sape la yang sudi untuk disukai oleh cik oshin yep. huhu. *sedar diri pong !

terasa nak sangat luahkan ayat ni kat seseorang yang disukai. tapi atas sebab rasa malu-malu penyu yang tinggi. tak mampu nak luahkan :(

camane yep cara nak luahkan. tapi tak nak la bila da luahkan buat orang tu menjauhkan diri. huhu. suka dan cinta satu perkara yang berbeza kan. tak nak die salah faham.

cik oshin penah cakap ngan dia tapi tak dilayan. haha. setakat ni masih oke la lagi. sebab dia rasa cik oshin main-main je pong. haha. tapi nanti nak cuba lagi la.

kene la buang penyu dari badan ni. supaya nanti takde la rasa malu lagi. tett.

5 ulasan:

NUMASARA HANA berkata...

penah gak cakap macam tu kat someone dan malu bergunung2 bile kena reject... hahahaha...

jemput la join segmen...

http://numasara.blogspot.com/2011/04/jom-join-ucapan-untuk-ibu.html

osHin berkata...

sebab tu bile nk luahkan kene gelak2....so takdela rasa malu sgt kalau kene reject....

SANDRA AZWAN berkata...

Cakap la lagi dengan die....;-)

osHin berkata...

aish...malu la...hahaha

syahnabil@duitcyber berkata...

Terkadang rasa itu tak perlu diluahkan dengan perkataan hanya tunjukkan dengan perbuatan iaitu perlu tunjukkan yang kita sentiasa mengambil berat akan hal si dia..tak miss bertanya khabar dan tawarkan bantuan jika dia menghadapi masalah...insyaAllah sidia akan terperasan tentang perasaan kita bilamana kita mengambil berat setiap yang dia lakukan....itu pilihan kalau kita malu nak cakap laaa...