18 April 2011

kekenyangan ~ penuh perut

erk. *sendawa. alhamdulillah. cik oshin baru sudah makan malam. arini makan malam nye agak awal sikit. lepas maghrib da bersantapan. selalunya tunggu Isyak dulu. tapi disebabkan ayah cik Oshin nak ke JB ada mesyuarat kene la makan awal.

ayah cik oshin beli je lauk kat kedai. haha. dasar pemalas anak dara die kan. ngeh. ngeh. tapi cik oshin rajin sikit la. *sikit jek. cik oshin masak nasi. tengahari tadi ada lagi nasi nya. tapi ditambah lagi. takut tak cukup nak isi untuk 4 orang yang menghuni rumah ni. hehe. rajin la jugak kan. tettt.

menu malam ni :

nasi putih
ikan siakap 3 rasa
sayur kailan ikan masin
telur bungkus
ayam masak black pepper
tomyam campur

terliur tak. hehe. cik oshin lupa la nak amik gambar. korang bayangkan je la ye. kompem korang leh bayangkan sebab korang pun mesti penah makan yang sama kan. buat sume yang belum makan tu. pergila makan oke !

Selamat Menjamu Selera !

2 ulasan:

nurulfzz berkata...

hye cik oshin =)

osHin berkata...

hi nurulfzz :)