18 April 2011

sahabat kesayanganku

salam semua. kali ni cik oshin nak kenalkan u oLL ngan kawan-kawan keje cik oshin. mereka ni sangat sporting dan giler-giler. last year tahun paling best buat cik oshin. kalau sape-sape yang penah baca entry lepas tentang percutian kat PD, Ledang, Melaka, Perhentian kenal la mereka. hehe. banyak tempat kitorang pegi bersama-sama. percutian ni mengeratkan lagi hubungan kami.

cik oshin sayang mereka sangat-sangat sebab sentiasa ada masa susah senang. kami suke bergurau antara satu sama lain. walaupun gurau kami kasar tapi takde yang simpan dalam hati. seronok kan dapat sahabat macam ni. tak penah berkira dalam hal kewangan bila nak bercuti bersama. tiap kali sorang sahabat ada masalah. sahabat yang lain akan membantu. kami tegur secara berdepan. walaupun ada teguran agak kasar tapi kami tak simpan dalam hati. inilah Persahabatan Terbaik buat cik Oshin. jom kenal ngan kawan-kawan cik Oshin :)

antara sahabat kesayanganku

p/s : gambar cik oshin paling hampeh. Mr P saje je kan. haha.

3 ulasan:

アヌム ちゃん~~ berkata...

memang best kalau ada rakan2 yg sentiasa ada time susah dan senang :)

osHin berkata...

tau xpe...rasa bersyukur sangat dapat kawan macam diorang :)

asyrafNAKjadiLEBIHbaik berkata...

alang2 dah gegar
round 1 kalah plak
i follow lah blog nih
hehehe

aCap
ke blogku